За връзка с нас

При възникнали въпроси винаги може да използвате формата за връзка с нас или да се обадите на телефон: 

+359 888801503.
Ние доставяме с:

ЕКОНТ Експрес

Ginger facebook page

Връщане и замяна

Потребителят има право да се откаже от направената поръчка в срок от 7 (седем) работни дни, считано от датата на получаването й.

В този случай, е възможно:

  1. Да заменим стоката с друг размер, цвят или с друг модел по желание на потребителя, който е на същата стойност със закупения вече продукт;
  2. Да възстановим напълно заплатената от потребителя сума, като бъде направена удръжка, в случай че потребителят е заплатил сумата й по банков път и/ или с кредитна карта, за направените от търговеца разходи, свързани с доставката на стоката. Ако цената е платена чрез наложен платеж, търговеца си удържа само разходите за доставка.
  3. Ако потребителят откаже да приеме стоката, която е поръчал, той се задължава да заплати направените разноски за извършената му доставка. При неплащането им търговецът има право да предприеме действия за събиране на тази сума съгласно предвидения в закона ред.

В случай, че потребителя поиска да бъде направена замяна на поръчания продукт, това може да бъде направено след като получим стоката, на която се иска замяна. Разходите за доставка на стоката и в двата случая са за сметка на потребителя.

В случай, че потребителят желае възстановяване на заплатената сума, тя ще му бъде възстановена в срок до 7 (седем) работни дни, считано от датата, на която търговецът е получили стоката. Разходите за връщане на стоката са за сметка на купувача. При връщане без замяна, клиентът следва да възстанови сумата за транспортните разходи, с които е получил стоката, в случаите, в които същата е била за сметка на доставчика.

За да се възползва от възможността за замяна и/или връщане на закупената стока, трябва да бъдат изпълнени следните условия:

  1. Стоката, трябва да има запазен търговски вид, да е снабдена с оригинални етикети, да не е обличана и носена, да не е скъсана, надраскана, прана и/или гладена.
  2. Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива, в закупения продукт.
  3. От съображения за хигиена замяна и/или връщане на бельо не се извършва.
  4. Обувките следва бъдат пробвани на чиста повърхност и да нямат следи от носене.

Рекламации при несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен, размер и/или при установен фабричен дефект потребителят може използва формата за контакт на сайта или да ни изпрати ел. писмо на следния адрес: gingershoom@gmail.com.

Становище по предявената рекламация потребителят ще получи на и-мейл адреса, който е посочил в заявката си и/или в и-мейлът за рекламация, в срок до 7 (седем) работни дни, от получаване на писмото/ рекламацията. Срокът за удовлетворяване на основателна рекламация е 30 (тридесет) работни дни.

В случай на основателна рекламация, действайки по своя лична преценка, имаме право да:

  • Да поправим и отстраним дефекта, в случай, че може да бъде отстранен, по своя преценка;
  • Да заменим продукта с друг такъв;
  • Да възстановим сумата за съответния продукт, в случай, че нямаме наличен такъв, както и при наличие на две последователни рекламации на същия продукт.

В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство, клиентът следва да бъде информиран чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена.

В случай, че настъпи каквато и да било промяна по отношение на съдържанието, стойността, условията и сроковете за доставка на направена поръчка, потребителят ще бъде информиран чрез телефонен разговор и/или писмо и поръчката няма да бъде изпълнена, ако не бъде получено изричното съгласие на потребителя, че е съгласен с настъпилите промени в условия, начина и срока на доставка.

Потребителят се задължава да пази товарителницата/ разписката от куриера/ пощата, докато не получим обратно върнатата ни стока. В случай, че потребителят не е запазил съответния спедиторски документи и върната от него стока не бъде получена от нас на посочения адрес, не носим отговорност за загубени или непристигнали при нас пратки. Отговорността в този случай, е изцяло за сметка на потребителя и в случай, че дължи плащане на суми към нас, той е длъжен да направи незабавно това.

За всякакви въпроси и рекламации, потребителят може да осъществи контакт с нас, на посочените в „Контакти” адрес, телефон, и-мейл и форма за контакт.

При неоснователна рекламация търговецът има право да откаже смяна на продукта и/ или възстановяване на неговата цена, както и отстраняване на повредата/ дефекта, ако се установи, че такъв има и той е настъпил поради неправилно съхранение от потребителя и/или от напъни, опъване, разтягане поради малък размер, и/ или от умишлено повреждане и нарушаване на неговата цялост, както и от опити да бъде поправен и/ или коригиран продукта.

Търговецът може да откаже да отстрани дефект и/или установена повреда върху продукта, ако се установи, че потребителят е правил опити да отстрани сам и/или чрез трето лице повредата/ дефекта.

Основателността на рекламацията и/ или твърдението за настъпил дефект се преценява от търговеца.

Стоките, които потребителят желае да върне трябва да се изпратят на следния адрес: гр. София 1700, ул. "Професор Кирил Попов" 5, ап. 14, "Джинджър шум" ЕООД.